Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Friday, December 31, 2010

Lagi..destinasi x dirancang...ISTANA SERI MENANTI...

              Dalam perjalanan mencari hotel semalam..Ariana terpandang signboard..ISTANA SERI MENANTI....
                          wow...disini rupanya...terus lagu "istana menanti"nyanyian Rahim Maarof terkeluar dari bibir Ariana...
                              Satu lagi destinasi yang tidak terlintas dihati Ariana...Ya..sudah pasti Ariana akan pergi Esok...otw ke Melaka..InshaAllah...dan Alhamdulillah..termakbul jua..
                           Dari luar lagi dah terserlah keunikan dan keindahan senirekanya...apatah lagi didalamnya...tapi sayangnya.,tidak dibenar merakam suasana didalam istana tersebut...
                      Namun Ariana syorkan kpd semua yg belum menjejak kaki ke situ...pergilah..lihatlah keindahan seni pertukangan org Melayu kita dulu2..indah...kagum sejenak Ariana n family..:)

3 comments:

Srikandi said...

tak kisahla ke mana pun kita pergi bercuti..
yang paling penting kualiti time bersama keluarga kan=) spending time together with the family is the greatest moment ever=)
moga ariana dan keluarga bahagia selalu=)

ariana said...

ARIANA SETUJU DGN KATA2 ACU SERIKANDI TU..:)dIMANA DAN KEMANA KITA PERGI ITU TAK PENTING..ASALKAN BERSAMA INSAN2 YG KITA SAYANGI DAN MENYAYANGI KITA...THANX 4 D DOA....

Amy-Marini said...

Hi,

Kami dari Empiera Sdn Bhd, sebuah agensi pengiklanan yang terletak di Empire Soho Subang Jaya. Kami sedang dalam proses menyediakan risalah pelancongan (brochure) yang dikenali sebagai ‘Destinasi Malaysia’ untuk MASholidays, agensi pelancongan yang dikendalikan oleh Malaysia Airlines. Risalah ini akan digunakan di dalam dan diluar negara bagi mempromosikan Malaysia sebagai destinasi pelancongan.

Sehubungan dengan itu, kami sedang dalam proses menyiapkan risalah ini dan ingin meminta kebenaran anda untuk memasukan gambar berikut (Istana Ser Menanti). Gambar ini diambil dari laman web anda.
Gambar ini tidak akan menjadi hak eksklusif kepada kami, ianya akan digunakan hanya untuk projek ini.

Kami berharap agar anda bersetuju dengan permintaan kami dengan membalas emel kami di amy@empiera.com.my Selain itu, jika anda memerlukan lebih penjelasan, kami boleh dihubungi di talian 03 5612 3561

Kerjasama anda amatlah kami hargai.

Terima Kasih

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink