Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Thursday, February 17, 2011

Tetamu itu rezeki..

sila..jangan segan..


Sempat posing..anak beranak je ni..

 Tuan rumah yang lebih- lebih..hehe..


Silalah menjamu selera..
Hadis- hadis nabi banyak menyebut tentang memuliakan tetamu..bahkan dikatakan tetamu yang berkunjung ke rumah kita itu sebenarnya membawa rezeki buat tuan rumahnya...


lepas berenang, naik makan ye..!
Kanak-kanak riang..
Ariana sebenarnya memang suka sangat bila dikunjungi tetamu tak kiralah adik beradik, sanak saudara atau teman-teman, walau pun tak selalu..al maklumlah masing-masing sibuk dengan tanggungjawab dan macam-macam hal yang perlu dibuat..sama juga halnya dengan ariana, bukan selalu sangat dapat menziarah ke rumah adik- beradik dan sedare mare...Pada yang sudi berkunjung, terimakasih..senang-senang jemputlah datang lagi ekk.. kalau ada layanan yang terlebih ( terlebih x pe) jangan terkurang..Ariana sekeluarga mohon maaf lah..walau pun kami cuba sebaiknya, memberi layanan dan memuliakan tetamu...selama ini..:)
Itu gambar suasana hari raya aidil adha baru-baru ini, semua yang datang tu bukan orang lain pun, adik beradik dan anak saudara sebelah suami ariana..mereka memang suka berkunjung secara beramai-ramai..,meriah gitu..:)



Add caption

Jemputlah  makan apa yang ada...



Kenangan yang sempat di abadikan bersama:)
Hah..ada beberapa keping gambar lagi yang sempat Ariana abadikan iaitu gambar adik Ariana sendiri ketika singgah dalam mood raya lagi tu..sempat lah ariana bergambar kenang- kenangan dengannya..Terimakasih sebab walaupun selalu busy tapi sempat juga berkunjung..Hazamin ( Inteam.), Yan yang maintain ayu dan anak sedare M.long yang cute mute.. Afnan dan aufa..x pernahnya datang lama.. habis lama pun semalaman aje..:)

2 comments:

cunndaa said...

wah....besnye....
smg bahagia berkekalan dengan keluarga akak...
suka tgk pic2 akak...

ariana said...

Temekshih Cunndaa..sila lah datang ziarah lagi ok..:)slm perkenalan..dari akak.

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink