Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Thursday, March 10, 2011

Blog Ariana diterjah HH

Thursday, March 10, 2011


Terjah BK: Blog Skema dan Blog Hasil Tunjuk Ajar Anak Umur 11 Tahun


Salam semua bloggers yang singgah sini.
Tak sangka, ramai blogger yang hebat muncul dah. Walaupun baru, nampaknya pacing mereka lebih laju dari blogger lama. Dan ini, blog merah seram2 gitu. Saya terjah, ingatkan blog citer hantu tapi ... blog skema [klik sini].

Mula berblog kerana teman serumah yang dok tercagat depan blog membungakan minatnya. Harapannya cukup mulia, nak menambah kenalan dan bertukar pendapat ... apa lagi? Kalau anda dok mencari kenalan dalam dunia blog, inilah masanya. :)


Lain benar entri pertama dari blogger berheader di atas [klik sini]. Selalunya doa2 penutup dan khatam ni .. bila dah selesai acara, atau dah selesai satu tugasan. Ini lain .. jadi entri pertama la pulak.

Blog pertama terhasil dah lama, dan apa yang menarik ialah munculnya blog blogger ni adalah hasil tunjuk ajar budak 11 tahun! Wahh ... terbalik ni. Nak baca? [klik sini]

Tak sangka..tak menduga samasekali..Hari ini dalam sejarah. Terimakasih pada Blogger Otai , Encik Hasrul Hassan ( Bangku kosong ). yang dah punya peminat setia beribu ni..kerana sudi juga meninjau-ninjau ke blog - blog newby macam Ariana yang baru nak bertatih ni.. Terimakasih..terimakasih.Akak sungguh rasa dihargai..
.

2 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

oh tahniah..tahniah yerr..teruskan berblogging..sy masukkan sis dlm bloglist sy ok..senang nk keep in touch..

ariana said...

Rina: timekasih ye..Akak pun dh masukkan Cik Betty dalm bloglist akak:)Selamat berkawan!

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink