Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Friday, April 8, 2011

Anak ramai bukan penghalang wanita untuk kekal cantik.

Doktor ayu beranak lapan


SUHAILI (kiri) dan Normazila yang menjadi juara kategorimasing-masing membawa pulang wang tunai, tudung, baucar dan trofi.


SEORANG doktor beranak lapan, Dr. Normazila Mohammad, 46 dan seorang pelajar Sarjana Sains dalam bidang Fisiologi Pokok, Suhaili Mohamad, 24, menjadi juara bagi kategori masing-masing dalam peraduan Pencarian Model Tudung Fareeda 2011.
Pertandingan Pencarian Model Tudung Fareeda yang turut mendapat sokongan akhbar Kosmo! berakhir pada 20 Mac lalu di Plaza Masalam, Shah Alam, Selangor menobatkan kedua-dua mereka sebagai juara bagi kategori 40 tahun ke atas dan 40 tahun ke bawah.
Kemenangan itu sekali gus membolehkan mereka menjadi model bagi memperagakan tudung Fareeda untuk dipaparkan di majalah, surat khabar dan juga banting iklan tudung Fareeda.
Normazila yang bekerja sebagai doktor perubatan di sebuah hospital swasta di Taman Tun Dr. Ismail di ibu negara terkejut dan tidak menyangka penyertaan sulung bagi bergelar model tudung membuahkan hasil apabila dia dinobatkan sebagai juara pertandingan Pencarian Model Tudung Fareeda 2011 kategori 40 tahun ke atas.
Katanya, semangat dan keyakinan suaminya yang merupakan Timbalan Ketua Polis Daerah Gombak, Supritendan Rosly Hassan dan anak-anak berumur di antara tiga tahun dan 25 tahun memberi perangsang untuk dia menyertainya.
“Suami saya yang menjadi perunding imej bagi busana yang digayakan ini. Dia juga menjadi penyebab saya menyertai pertandingan ini.
“Saya masuk pertandingan ini bagi membuktikan usia bukan penghalang. Tidak sangka terpilih masuk ke peringkat akhir dan seterusnya menjuarai kategori wanita 40 tahun ke atas,” katanya yang membawa pulang hadiah wang tunai RM1,000, lima helai tudung Fareeda bernilai RM1,000, baucar potongan 50 peratus bagi pembelian tudung Fareeda dan trofi.
Bercerita lanjut, Normazila mengakui pada Jun tahun lalu, dia mula terpaut pada corak dan rekaan tudung Fareeda ketika melihat tudung tersebut yang dipakai oleh guru sekolah anaknya yang juga pemenang tempat kedua Pencarian Model Tudung Fareeda 2010, Norlizawaty Baharin.

Sumber : Kosmo

3 comments:

MinaKuMina said...

bak kata org putih, nothing is possible.. :)

Farah Shamsudin said...

itula kan.. nak cantik sumenya terletak pada diri sendiri..kan?

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

cantiknyerr... anak 8 pun masih cantik, saya anak dua pun dah gemuk...

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink