Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Wednesday, January 16, 2013

Wordless Wednesday-library visit

13 comments:

Qaseh Suhaida said...

rajinnya...mesti selalu pergi library kann...


salam kenal

ariana said...

@Qaseh suhaida
T.ksh n salam kenal jg..
Sesekali ada lah kami ke library terutama kalau time cuti sklh..:)

Kakzakie Purvit said...

Ada pengasingan antara lelaki dan perempuan ye cikgu. Tak bolehlah bercinta dlm library ini ye hihi...

ariana said...

@KAK ZAKIE
Aah..ni kat library awam Kuantan, tp bagus jg dia huat cam ni kan.., bkn apa ank2 remaja skrg, nkn boleh dibiarkan sgt, kalau yime cuti sklh takut dia buat alasan je nk kelibrary sebaliknya. lain plk yg dibuatnya..huhu

mun said...

waa...ada pengasingan la... bagus :)

Anonymous said...

Banyak yang boleh kita dapat kalau rajin membaca. Itu kata orang bijak pandai.

Tapi memang satu tempat yang baik untuk anak-anak lepak kan!!!

Unknown said...

dah lama tak masuk library...last masa form 5 dulu...hehe

munna said...

zaman sekolah dulu munna pustakawan dari form 3 - 5.... seronok bertugas dlm library

nazayiena said...

Rajinnya pergi library,bagus2.

BERT said...

bgusnya g library.. lame sungguh tak pegi.. las pegi pon masa belajar hehe

Rozita Ceritaita said...

kat kuantan kan ni kak.. selalu tak ramai orang kan?.. tak sabar nak tunggu yg 4 tingkat tu siap..

NzA said...

wah bagusnya anak beranak nie...nza ni dok bertapa kt library sk pn dh bosan ttp trpaksa la jugak....huhuhu...

Unknown said...

sweetnya blog pink hijau.

akak..jemput datang blog ngan url baru.

http://makbedthejournal.blogspot.com/2013/01/entri-petir-yang-tak-berapa-petir-sangat.html


update bloglist akak ye. url lama dah rosak.

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink