Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Sunday, September 22, 2013

Madame Tussauds Wax Museum,sydney

Sambung kisah percutian kami di Australia..
Oleh kerana dah masuk dalam package tiket yg kami beli,so pergi lah juga..
Tak de apa sgt pun, biasalah kat dalam dia hanya dipenuhi dengan patung-patung selebriti holiwood dan pembesarnya macam Presiden Barrack Obama, tapi yang itu satu kena bayar kalau nak bergambar dengannya..patung yang lain, free je..hihi. Michael Jackson ada, Justin Bieber, Jackie Chan,Oprah Winfrey Mahatma Ghandi pun ada. Jom layan je lah gambar. Akak tak de lah minat sangat pun nak masuk sini..huhu


2 comments:

mun said...

seronok tgk pic akak bercuti kat dalam fb tu..hehehe


saya pon xminat tempat2 camni.. sbb ada patung2.. huk huk...

εïзmmyHazaεïз said...

Seronoknye kak. Akak dengan anak2 mcm adik beradik jek. Cantik semuanye..

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink