Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Friday, July 15, 2011

Macamana boleh terlupa ni..

 Assalamualaikum.

Betul ke hari ni 15hb Julai 2011? Ehh..betullah. Mati-mati aku ingatkan esok . 
Ya Allah, macamana boleh tersilap dan terlupa ni..Padahal dah 20 tahun, selama ni tak pernah lupa. 
Dah lah Si dia jauh dimata..Maaf sangat-sangat Encik Suami ku tersayang..
Memang nak wish kat dia sempena birthdaynya yang jatuh pada 15hb Julai.
Memang dah tau waktu tu dia tak de, sebab out station kat Jakarta nun..cuma aku ingatkan esok. 
Petang tadi, ada si dia telefon dari sana.. 
patut lah..
aku lansung tak cakap selamat hari jadi ke, happy birthday ke..macam selalu..
dah sudah tanya khabar dan sembang sikit2, aku pun letak lah telefon,
agaknya dia tertunggu-tunggu je aku ucap..huhu..
Sorilah kandaku..
Baru malam ni, borak-borak ngan Eisya, pasal birthday abah dia tu, Eisya pun kata..hari ni lah..Adoii..Harap-harap esok dia call. Aku cuba juga call tadi, tapi tak dapat..ke sidia merajuk..
Harap-harap tak lah..

3 comments:

♥MAMASYAZA♥ said...

selalunya kita tak penah lupa tarikh yang istimewa, tetapi kengkdg tu byk menda yg nak kena buat, pasal tu le terlupa, takpe, akak wish aje esok...hehehehe

deqlis said...

kadangx sy pun mcm tu terlupa jugak:0))

Tolong vote picture saya


1. Klik LIKE this page..

http://www.facebook.com/MyWrangler?ref=ts

2. Then gi
http://apps.facebook.com/mywranglerway/

kat "search photo" type "Ellismelia Mohamad" then kuar gambo saya pakai baju biru...then LIKE yer..

klu leh guna gak ID mak/ayah/adik beradik/kawan dan tlg vote byk2x..thanks u..

atau sertai GA saya di SINI.. Timaceh

~iz~ said...

hehee..sian dia..apa kata pas ni set remainder kat handset..gerenti handset tu akan ingatkan...:)

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink