Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Thursday, March 1, 2012

Seni pensel kontot

Seni Pensel Kontot 


Siapa cakap seni hanya sekadar mencanteng pensel diatas kertas putih jer. Kini pensel juga boleh dijadikan bahan untuk berkarya. Sungguh kreatif dan menakjubkan, pelbagai ukiran dapat dilakukan pada hujung mata sebatang pensel kontot. Jom kita layan.





























Menarik kan..

kredit untuk blog ini

5 comments:

umiawadah said...

teringat waktu sekolah rendah dulu,asah pensil dengan pisau lipat tu...dah biasa pakai pensil kontot ni...he he he kreatif kan mat saleh ni..

mamyharraz said...

woahh sgt kagum!

unik sgt..dan tak terfikir boleh buat mcmni..panjang betul idea mereka ni kan.

mun said...

mak aiii...kreatifnya...

mas saari said...

ish, susah nak buat ni!
perlu seseorang yang begitu kreatif!

Izan Ishak said...

kreatif betul org yg buat seni pensil kontot ni. bukan semua org boleh buat kan.

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink