Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday ( Cara memetik strawberry)

Tentu lah menggunakan gunting kecil dan.. DSLR..hihi

12 comments:

Aine Ainun said...

Wah...rindu lak nk mkn stoberi;)

Kakcik Seroja said...

Assalamu'alaikum Ariana...

DSLR pun berguna untuk memetik strawberry ya? Comel. :)

mamyharraz said...

ada dslr pic sumer cantik2 :D
sedapnya strawberi mkn dgn susu ;)

mun said...

owhhh guna gunting errk? bukan main petik je ke? hehehehhehehe~

♥MAMASYAZA♥ said...

petik banyak banyak hokehhh

mas saari said...

self pick strawberi ni memang seronok tapi kadang2 tak sedar dah terpetik banyak..

saya pernah kena RM60 gara2 self pick strawberi kat cameron highlands.. petik punya petik tak sedar dah banyak! heheheee

BERT said...

bende wajib la tu gunting ngan kemera hehe

Rina Rahamat said...

HEHE..

maszull said...

assalamualaikum ariana...bestnya dpt petik sendiri buah strawberi tu...:)

munna said...

bestnya..... nak gi CM lah petik strawberry... Bandung jauh sgt

NzA said...

petik jgn xpetik.....

Izan Ishak said...

tak pernah merasa petik stoberi lagi kak...

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink