Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Rabu, 18 April 2012

Keputusan Ariana's story suka-suka GA

Assalamulaikum.

Adakah anda yang bertuah itu? Jom tengok keputusan " lucky draw"..
Ni lah proses cabutan undi oleh Cik Eisya kita..
1) Mula-mula gunting nama link peserta



2) Gulung kertas undi satu persatu

Buh dalam kotak comel eisya ni..

Tengok ni..semua kat dalam ni sekarang..

Sekarang...Eisya cabut ye..:)

taram...ni peserta pertama yg bertuah..




Tahniah semua ye..kepada pemenang tersebut sila tinggalkan alamat di komen bawah ni, sebab ada problem nak buka e -mail ..don't worry akak takkan publish alamat korang nanti..ok. Kepada yang tidak terpilih, Jangan kecil hati ye, Insyaallah kalau ada rezeki nanti tuan rumah buat GA lagi ..Dan terimakasih banyak pada semua yang dah meluangkan masa join GA akak ni..
Moga persahabatan kita terus berkekalan...
 Bye, Wassalam.

10 comments:

munna berkata...

tahniah buat semua pemenang

akulah manusia berkata...

xde rezeki kat sini nampaknye..jom cube lagi ;)

Nida berkata...

Alhamdulillah, blog Nida (alongnidar terpilih)... terima kasih buat Eisya dan kak Ariana...

Asyifa Mustaffa berkata...

Kak Ariana, minta izin copy gamba ye..tq.

Kunang-Kunang berkata...

Tahniah pada yang berjaya.

♥MAMASYAZA♥ berkata...

tahniah utk semua

Munnafendy berkata...

lama xjengah blog...byk yg terlepas..ape pun tahniah pd yg menang ye =)

Papa Mifz berkata...

tahniah kepado semuo pemenang....:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

bila akak buat GA nih..sy x perasan..btw tahniah buat yg menang..hadiah GA akak dulu kita dah wat perhiasan kat rak tv tau..mugnya lak kita wat minum kopi

Darling Ninie @ Mama Comel berkata...

Alhamdulillah.... ada rezeki disini. No. 7 melaporkan diri. (Mohon copy gambar ye...)

darlingninie-cgl.blogspot.com/2012/04/terima-kasih-arianas.html

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink