Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Sunday, April 1, 2012

" Surat cinta" dari Bukit Aman.

Ni lah orang panggil saman ekor..
Hu hu..Anda ada terima " surat cinta" macam kat atas ni..dari Polis diraja Malaysia?
Kebelakangan ni, hubby akak kerap menerimanya..apa nak buat, mau tak mau bayar je lah..dah memang salah sendiri kan..bukti dah ada..mana nak lari..huhu.

Bukan apa, hubby akak memang selalu nak cepat..kejar meeting kat KL..bawak 110 macam kura-kura..mana sempat..katanya.hai..sayang nya lah..duit dok " derma" kat " datok"polis huhu.
Tak ingat ke kata-kata.." Biar lambat asal selamat Bang! "

14 comments:

NzA said...

aduhai, nk buat mcm mana...kalau pandu kt hway mmg kena laju, kalau tak rasa mengantuk la.....

♥MAMASYAZA♥ said...

buat masa ni saya belum terima lagi surat cinta tu, tapi angah, adik saya dah terima pun. kena cepat2 pegi bayar tu

CintaZulaikha said...

hehhhhe, sabo je lah, dah suratan takdir, bayorkan jerlah..

Izan Ishak said...

nak tak nak kena juga 'derma' kak.. buktinya dah nyata tu.. hehe..

maszull said...

assalamualaikum ariana...nak buat mcm manakan kena bayar juga tu...:)

[leily.laily] said...

pernah dpt gak.. hehhe

dh taleh helah, siap gambo keter tu...
huhuhu, melayang la $$$$.. ;-P

Aine Ainun said...

Da ada bukti tak ble nak lari la...ehehehe;)

erm...tp kna slalu igtkan kak. Biar lambat asalkan slamat...

Kakzakie Purvit said...

Kakak lagi dahsyat cikgu. Dari 5 kereta yg ada 3 kereta dapat summon. Dua hubby kakak yg drive satu kakak. Kakak punya masa pergi nak jenguk anak kat asrama, biasalah mesti nak cepat kan...

Satu dah bayar tapi dapat kurang cuma kena RM175 aje. Patut 3 ratus. Dua lagi belum bayar.

Munn Jaafar said...

waa siap ada gmbr eh? =P

mas saari said...

huhuhuu...memang senak dada kalau dapat surat cinta ni!

mun said...

uuuu..siap ada gmbar ke?


btol2 bahan bukti nie.. hehe

nak wat camne.. bayar je laa erkk

Unknown said...

papa mifz pun baru2 nih dapat 1 jugak...huhu

mamyharraz said...

surat cinta ni paling sy tak suka..paling2 tak suka part membayar tu alahaii ralat sgt ;P

SITI NOARIZAH ARIS said...

Belum pernah kena lagi...mintaklahhhh di jauhkan...syg duit sey tuuu..huhu!!

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink