Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Thursday, April 12, 2012

Untuk yang suka membaca

Assalamualaikum.

Hari ni akak cuma nak promote buku-buku menarik yang terdapat kat Inteam mobile ni..banyak juga..Bagi yang gemar membaca tu, apakata singgah check kat sini dan buat pilihan..lagi pun tak lama lagi akan diadakanPesta buku KLCC ( 27 april-6 Mei ni...Mesti ada diskaun kat situ nanti..
Tengok sini..
Inteam mobile on line mall

Menarik kan..ada banyak lagi..sila ke laman web diatas..Banyak buku lain lagi..nak tau harga klik je..sini

6 comments:

Kakzakie Purvit said...

Mengujakan juga nie cikgu. Kakak suka sangat membaca taklah juga tapi biasanya masa temankan anak buat kerja sekolah adalah buka buku walau kadang mata tu pejam muka je pandang buku...

mun said...

waa thanks kak..share kat sini...

sy ni mmg suka membaca.. ada je buku yg nak di beli.. hehe

Izan Ishak said...

buku2 yg menarik ni kak... mekasih share kat sini ye.

Rina Rahamat said...

as-salam kak :)

lama dah sy x singgah sini..sori kak bz sikit


menarik gak buku-buku tu semua :)

Unknown said...

sure dapat manfaat yg tak terhingga kan kalo baco buku2 tuh semuo...

mas saari said...

memang menarik untuk di baca..

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink