Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Wednesday, April 25, 2012

Wordless Wednesday ( Nasi daun pisang )





21 comments:

Munn Jaafar said...

sukanyaa sy tgk akak n suami..selalu makan berkongsi...sblm ni pun ada gmbr kn kn???

Kakzakie Purvit said...

Aduhai cikgu jeles kakak tengok tau. Makan kongsi-kongsi daun lagi. Aromanya mesti menggoda.

Kakak 2 hari lepas konon bakar ikan nak cari daun pisang boleh tak ada last guna aluminium foil aje...

ariana said...

Munna: kebetulan kami berdua tak kuat mkn kot..so, kena kongsi lah..takut x abis, membazir..hehe
sambil menyelam, minum air..blh mengeratkan hubungan jg..:)

ariana said...

Kak Zakie: ini lah namanya..makan sedaun pinggan..bukan makan sepinggan hehe

Mmg..sy pun kalau nk cpt, pakai aluminium foil jg..cuma x de lah aroma daun pisang tu..:)

Anonymous said...

Salam Ariana,

Makan nasi daun pisang ni kalau tak silap nasi dan kuah boleh tambah, free, tapi kalau tambah lauk ke caj.

maszull said...

assalamualaikum ariana...wah sedapnya menjamu selera skeluarga...:)

ariana said...

Kak ani: kalau boleh tambah free pun, mmg tak tambah dah..sebab ni pun banyak dia buh..x abis..hehe

ariana said...

mas: nak ajak mkn sama pun..dah habis..ni hari Ahad baru ni..:)

mamyharraz said...

suka tgk pic akk dgn suami tu.romantik :)

sesekali layan nasik dlm daun pisang begini mmg best :)

♥MAMASYAZA♥ said...

sronoknya tgk akak mkn berkongsi, mesti sedap tu

kurus said...

mak aihhh sedap nyee kak ..
makan ngadap layie ..
kenyang , dlm daun pisang lak tuu perghhhhhhh ;)

Rina Rahamat said...

~ngeee ni gambo yg sharing is saving rituu..


mkn nasik daun pisang cedap..dpt mkn romantik camtu lg tambah cedapp kann


kalau kami kurang suka kongsi sbb hubby nk mkn bnyk..sy lak takut dia habiskan sbb sy mkn lmbt ekekeke

NzA said...

wah pasangan romantik la akak nie....mknan brtmbah sedap makan brjemaah camtu....

Cara Pemesanan Trica Jus said...

ituutt !

munna said...

suka pic yg last tu...romantik je kakak dgn hubby akak

Kancil 8349 said...

jeles plak..mahu tirulah kalau macam tu...hehehe

jom singgah baca

http://kancil8349.blogspot.com/2012/04/jawapan-wordless-wednesday-35.html

Izan Ishak said...

berkongsi makan sambil eratkan hubungan suami isteri gitu... best tu kak!

Unknown said...

makan berkongsi..ala2 makan nasi ambeng bagi org jawa...:)

BERT said...

lapa plak tgk gamba neh huhu

mun said...

suka tgk pic akak... wlpun anak dah besar2... tetap romantik.. mkn kongsi daun pisang lagi...

Unknown said...

wahhh!!! berkat nye kongsi makan bersama..kat jb ni mana nak dpt nasi berdaun pisang ni ye??

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink