Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Wednesday, April 18, 2012

Wordless Wednesday (Hobi dulu vs sekarang..)

Anjung Seri..dok baca sebab nak pindah rumah baru ni..

Nak   sumbang ke tak kat " beli surat khabar lama.."
Di atas: hobi dolu2..
Di bawah..hobi sekarang..:)

Alhamdulillah,..kumpul sikit2..ada yg beli sendiri dan ada hadiah dari Laling akak.Tak pe banyak, sebab anak dara ramai..

10 comments:

CintaZulaikha said...

k fine, gambo loading sgt lambat...aishh

mamyharraz said...

hobi akk no 1 tu sy pun suka mengumpul pastu tukang jual kt paper lama mak sy :( huhuu.. dulu zaman belum kawin rajin sy beli majalah tiap2 bulan..bila zaman dah kawin terus stop sbb bajet kot hehe

bestnya kak kumpul jam.semua cantik.teruja tgk :)

Anonymous said...

Betul tu, tak aper banyak boleh gilir2 menggayakannya.

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh cantik jam akak

mun said...

waa... simpan lagi.. majalah lama ye kak..

waaa cantik jam2 akak..

saya ni..xsuka pakai jam.. 1 jam tgn pon xde.. keh keh...

sbbnyer saya rimas nak pakai..

intan morsalin said...

sya byk koleksi mingguan wanita...xtau nak letak mana ade...ade yg bg kat kakak n jiran...kdg2 amik info yg berkenan..selebihnya masuk tong sampah...

wow...cantik2 cam ek...bila la sya bleh wat koleksi cam akak gak

mama maman aka yana said...

kak.. sy rimas pakai jam.. kalu pakai pun sejap je.. hehehehe

SITI NOARIZAH ARIS said...

Sama lak hobi kita ya suka collect buku hiasan dalaman..hehe..

εïзmmyHazaεïз said...

wahhhh banyaknye jam... haza suke kumpul mag lepas tu akan ilang sbb mr somi akan buang.. grrrr

maszull said...

assalamualaikum ariana...wah sama lah hobi kita mmg byk majlah2 n buku yg dah byk tersusun kat rumah ni tapi syg nak dijualkn jadi mas simpan je letak kat kibrary mini kat rumah...senang2 boleh buka balik cite n boleh tengok gambo2 nyer...:)

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink