Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Saturday, February 4, 2012

Restoren dalam banjir

Assalamualaikum.

Waktu jenjalan kat sini, jumpa kisah menarik ni.Jom tengok Restoren banjir di Philipines ni..
Nampak macam seronok, makan-makan dengan pakaian basah gitu..hehe.Satu kelainan yang mampu menambah selera makan atau mengurangkan selera makan?


Pasti ramai dah biasa dengar restoran terapung kan...tapi rasa-rasanya dekat Malaysia tak ada lagi restoran banjir atau restoran yang terletak dalam air..nie bukan terpaung lagi dah, kira dah tenggelam paras buku lali...pelik betul la...tapi memang kretip konsep diaorang nie dan sejuk sudah tentu..memang sesuai sangat la nak bawa family pergi bersantai di hujung minggu...boleh rilek sambil dengar dan tengok air terjun sambil menjamu selera...

 Siap boleh mandi air terjun lagi tue lepas menikmati hidangan lazat.


Amacam? Kalau dekat boleh pergi yek..:)

6 comments:

Kalamhati said...

unik!=)

suri solehah said...

ish..macam2kan..tapi dah basah2 mesti segan dah nak makan

mun said...

Wooowww sgt best... :-D

mas saari said...

wah...syoknya!
kalau bawak anak-anak konpem diaorang lebih suka mandi dari makan! hehehe

anumuchan said...

menariknya.kalau ada dekat mmg harus try sekali.heeee

Cik Sibuk said...

Takut hanyut!

tapi kreatif la..

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink