Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Thursday, March 10, 2011

Statistikku


08/03/2011, 24 ulasan
131 Paparan halaman









04/03/2011, 4 ulasan
77 Paparan halaman









22/01/2011
46 Paparan halaman









03/03/2011, 2 ulasan
43 Paparan halaman









09/03/2011, 5 ulasan
26 Paparan halaman









08/03/2011
13 Paparan halaman









10/01/2011
11 Paparan halaman









24/02/2011, 2 ulasan
10 Paparan halaman









21/01/2011
10 Paparan halaman









21/01/2011
8 Paparan halaman









Halaman
Sebagai blogger baru tentu lah sikit sangat yang membaca  halaman rumah Ariana..ye lah follower pun cuma berapa kerat je, cuma yang Ariana nak kongsi disini ialah statistik  Ariana selepas menyertai satu segmen anjuran En Ben. Kalau lihat pada statistik tu, tajuk " segmen jelajah Ben" tu yang paling ramai viewer dan mendapat paling banyak komen. Hah.. so kalau ada blogger baru tu..cubalah ye, masuk lah bila ada segmen2 macam ni..Sedikit sebanyak memang boleh membantu..Macam ariana sendiri, bukan lah nak kejar atau gila traffic, tapi bila dah terjun ke dunia blog ni dan memang hajat hati nak cari teman seramai mungkin (teman yang baik-baik je  lah harapnya..).
Rasa gembira bila dalam sekelip mata follower Ariana pun meningkat dari 40 je kepada hampir 60 0rang dah. Rasa cam kena ucap T.kasih pada Saudara Ben Asyaari. Moga ramai lagi blogger-blogger baru akan tumpang dan dapat manafaat dari dia..

6 comments:

Ben Ashaari said...

sama sama .. :) sekadar bantu mana yang terdaya ..

ariana said...

En Ben: Terimakasih sekali lagi dari Akak..:)Kebahagiaan akan datang bila kita sudi berkongsi kebahgiaan kita dengan insan lain..:)

SITI NOARIZAH ARIS said...

Assalam & salam kenal... dtg buat kunjgan balas.. smlm x sempat coz sibuk dgn konvo adik.. tima kasih sudi sggh RKTS..:)

Tok Jabit said...

Huhuhu... silap nama tu .. Ben Ashaari udah... tukar pulak jadi Ben Asyaari .. hehehehe...

ariana said...

Opss..Sori En Ben Ashaari..biasalah manusia mana yang tak melakukan kesilapan..Rasanya dia faham..:)

ariana said...

CT NoArizah: Salam perkenalan dari akak..Senang2 singgah lah lagi ye..:)

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink