Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Saturday, April 9, 2011

MAMACHIA 1ST GIVE AWAY


MAMACHIA 1st GIVE AWAY

 Assalamualaikum.

Balik dari kenduri umah member tadi ariana buka blog .., rupanya Ariana telah di tag oleh  Al wardah untuk join satu lagi segmen ni..Terimakasih lah Wardah..ok..Ariana join ni.Pada rakan yang lain jom kita meriahkan..nak tahu lebih lanjut sila klik sini
Tarikh tamatnya lambat lagi..5hb.Mei.
Hadiahnya pun menarik juga tau..
Antara syaratnya dah tentu lah follow Mama Chia dan tag 2 orang rakan.
Ariana tag member sporting ni..No
                                               Rina

4 comments:

cujern said...

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

BESTEVER GIVEAWAY

No Lan said...

ops..No tulis sini la ek sbb cr shoutmix takde lak nk menyembang hehe..pasal blog tu harap dh ok bila buka..entah la memandai tuka address pg tadi..skang No dh tuka yg lama balik hehe..

No Lan said...

thx akak..nnt No join ya..skang duk berebut ngan abang lak hehe..ni pun amik kesempatan melawat kengkawan..No ucap semoga berjaya ye kak...

ariana said...

No: apa pulak tak de shoutmix nya.., kat tepi tu kan ada..klik aje.mesti x perasan ni.hehe

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink