Dengan lafaz Bismillahhirrahmanirrahim.

Assalamulaikum.

Wednesday, April 6, 2011

Telefon bimbit rakam bayang budak dipercayai hantu


Telefon bimbit rakam bayang budak dipercayai hantu


GAMBAR yang dirakamkan menerusi telefon bimbit berkamera menunjukkan Sirus Walsh (kanan) berdiri dekat bayang seorang budak (dalam bulatan) di rumahnya di Redhill, Surrey baru-baru ini.


REDHILL, Britain - Seorang budak lelaki berusia lima tahun, Sirus Walsh didapati bermain dengan hantu budak oleh keluarganya, lapor sebuah akhbar kelmarin.
Menurut akhbar itu, gambar hantu budak itu berjaya dirakamkan menerusi sebuah telefon bimbit berkamera di sini.
"Anak perempuan saya merakamkan gambar anak lelakinya dengan sebuah telefon bimbit baru.
"Apabila dia melihat gambar tersebut, terdapat dua budak lelaki dengan salah satunya ialah bayang budak," kata nenek Sirus, Julie Smith, 52.
Menurut Smith, anak perempuannya itu kemudian memadamkan gambar tersebut.
Namun, katanya, selepas satu gambar lagi dirakamkan, mereka mendapati terdapat bayang budak dekat dengan Sirus.
Julie menafikan bahawa gambar itu adalah palsu dengan menegaskan tiada anggota keluarganya yang mahir dengan teknik untuk memalsukan gambar.
Gambar tersebut turut disiarkan di Facebook dan dalam tempoh sejam, terdapat 20 komen sebelum ia didapati hilang daripada laman rangkaian sosial itu. - Agensi

Apa pendapat anda?

sumber: harian kosmo

5 comments:

mun said...

huhu..dulu masa zmn duk asrama..masa form 5.. kitrg amek gambar pkl 1 pagi.. dlm gmbr tu ada lelaki pahlawan zaman dulu.. rambut panjang, badan besar.. warden rampas gambar tu..
masa belajar kat kolej plak.. budak umah saya amek gambar berlatar belakangkan banglo terbiar.. skali kitrg zoom.. tgk gmbr pompuan rambut panjang berbaju putih duk jelir lidah.. terus kitrg delete lepas tgk.. demam member saya tu..huhu~

ariana said...

Moon: eeii..seram sejuk juga dengar..semua nya tak mustahil..kan makhluk Allah juga..

mun said...

hmm betul kak... makhluk allah juga..

Mutiara Bernilai said...

hm..kdg2 'dia' pun tringin gak nak kuar dlm gambo kan? :)

Anonymous said...

hehe..mcm2..
teruja betul dorng dpt gmbo hantu,
saya pun ade gak pernah.amek gmbr,lepastu ade byg jugak...huhu^-^

T.kasih sudi klik sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

COPYRIGHT AND TEMPLATE DESIGN ALL RIGHT RESERVED BY CIK ROSE CUTE wink